Subscribe to RSS feed

sâmbătă, 21 noiembrie 2009

Mihaela Runceanu - E-adevarat iubirea mea / Sa fiu mereu in umbra ta

Repertoriul international / Text: Roxana Popescu (1981)

Un cover dupa piesa "Paradise", lansata in 1981 de Phoebe Cates si preluata de Mihaela Runceanu in acelasi an.


Rememorare poetica a melodiei "E adevarat iubirea mea" de catre Monica Matei.

Cale.

(ascultînd melodia E-adevărat, iubirea mea)

Cu ce-aş fi urcuş clipei ce-mi este îndemn
ori dorului ce-mi spune de litera cromatică!
Devine ritmul oaza ce-acoperă pustiul
......şi poate cîndva, voi ridica zilele senine
spre-un munte de realitate; cînd oare
durerea îmi va da noi speranţe,
să-nving ceea ce timpul dumirit mă lasă
a-nţelege departele: să fie aproape pe-ndelete.
Zicere pentru continuitate!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails