Subscribe to RSS feed

sâmbătă, 21 noiembrie 2009

Mihaela Runceanu - Fericirea are chipul tau

Muzica: Marcel Dragomir; Text: Eugen Rotaru (1989)




"Fericirea are chipul tau/ Si-n privirea ta voi sta mereu / Fericita sa fiu/ Ca iubirea o stiu/ Implinind viata mea..." marturisea Mihaela Runceanu.



"Din fire nu sunt un pasionat al melodiilor contemporane, sau in trend, asa cum mai sunt ele numite. Imi place sa ascult, in surdina, muzica romaneasca de la inceputul anilor ‘90, si cea dinainte de ‘89.

Totusi, exista o melodie care-mi rasuna mereu in cap, iar in momentele mele de frustrare, dezamagire si tristete, ma ajuta sa trec peste toate greutatile si sa privesc viata cu ochi mai buni. Aceasta melodie este cantata de regretata Mihaela Runceanu, si se numeste “Fericirea are chipul tau”.

Mihaela Runceanu este, fara doar si poate, una dintre cele mai valoroase voci pe care le-a avut Romania. Din pacate, Dumnezeu a luat-o la Ceruri, lasandu-ne doar vocea ei de AUR, voce care-mi va rasuna mereu in minte, in momentele mele de ratacire. Te iubim, Mihaela!"

(Sursa: Blogul lui Tashy)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails