Subscribe to RSS feed

sâmbătă, 2 ianuarie 2010

"Mihaela Runceanu este o piesa rara, de colectie!"

Sursa: Multumiri Ioanei Matfeev pentru realizarea acestui interviu si lui Adrian pentru disponibilitate.
"Mi-a fost nu numai profesoara, a fost un om minunat care mi-a marcat viata artistica ce urma sa inceapa, alaturi de Ionel Tudor. Auzisem de celebra Scoala Populara de Arta din Bucuresti, mai ales de celebra clasa Mihaela Runceanu-Ionel Tudor care scotea vedete pe banda aproape. Si la un festival de Pasti cum era organizat atunci la Sala Sportului din Galati, eu cantam cu trupa mea de rock si ea venise intr-un recital extraordinar, m-a urmarit si mi-a spus: mai baietas, nu vrei tu sa apari la televizor, sa nu ma imparti banii cu nimeni, sa fii un rege?
Atunci cum era cu trupele, noi caram sculele, banii erau putini, la TV nici gand, cantam rock si am ascultat-o si bine am facut ca am venit la Bucuresti. Mihaela Runceanu mi-a fost profesoara, mi-a fost un prieten adevarat si mare incredere mi-a dat in talentul pe care-l aveam de la natura, de la Dumenzeu, de la parinti si am zis ca trebuie sa perseverez sa merg mai. Si uite asa, la indemnul ei si dupa pregatirile pe care le-am facut ajunsesem din cei 300 de candidati de la festivalul Mamaia in cei 10 finalisti. Dar pentru ca nu mi-am uitat metehnele de rocker am fost descalificat pentru ca m-am miscat prea mult si prea occidental pentru stilul optuz practicat de oamenii acelor vremuri care erau la putere. Dupa ce m-am lansat, Dumnezeu asa a vrut, ca prima editie a festivalului Mihaela Runceanu sa fie prezentata de mine si am avut si un recital. Am avut ocazia sa-i cunosc pe parintii Mihaelei si nu pot sa spun ce clipe de emoţie am trait, voi purta o vesnica recunostiinta Mihaelei Runceanu. Profesionalismul si calitatea pieselor interpretate de Mihaela iti da linia pe care ar trebui s-o urmeze orice tanar in viata muzicala din Romania.
Mihaela Runceanu este egal cu profesionalismul, este o piramida egipteana, care trebuie vazuta din orice colt al lumii ai privi-o. Va ramane macar pentru cei care am fost crescuti de ea, generatia mea, un simbol in muzica romaneasca. Mihaela Runceanu este o piesa de colecţie, o piesa rara…" (artistul Adrian Enache)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails