Subscribe to RSS feed

sâmbătă, 3 octombrie 2009

Adrian Enache: "Daca ramaneam la Mihaela, acum ar fi trait!"

Adrian Enache e chinuit de regretul că ar fi putut salva viaţa Mihaelei Runceanu:
"Am văzut-o în ultima zi, chiar în seara în care s-a întâmplat nenorocirea. Dacă eu rămâneam la ea, nu se mai întâmpla ce s-a întâmplat şi poate acum ar fi trăit. Eram la Mihaela mai mulţi elevi de-ai ei, la o palincă. Era şi textiera Roxana Popescu, prietena ei cea mai bună. Eu făceam naveta de la Galaţi la Bucureşti, iar Mihaela şi Roxana m-au invitat să rămân în seara aia, însă aveam o teză la matematică a doua zi şi a trebuit să plec. Pe ăla, că nu pot să-i spun altfel, l-a adus în casa ei un alt elev. La un moment dat, am plecat cu totii, inclusiv el… Eu m-am retras primul, pentru că trebuia să prind trenul. Dintre toţi, el s-a reîntors, nemernicul."

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Related Posts with Thumbnails